دایرکت ادمین چیست؟ معرفی و بررسی کنترل پنل هاستینگ DirectAdmin

دایرکت ادمین چیست؟ DirectAdmin چه ویژگی هایی دارد؟ کنترل پنل دایرکت ادمین یکی دیگه از کنترل پنلهای لینوکسی هست که خیلی معروف هست و بعد از cpanel / whm قرار میگیره ، یکی از مزیت هایی که باعث شده بعضی از افراد برن سمت این کنترل پنل هزینه ها اون هست ، در سی پنل ما دو نوع لایسنس داریم .یک لایسنس برای سرور مجازی یک سرور برای سرور حقیقی که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند و انکه لایسنس هایش مادام اعمر نیستند اما دایرکت ادمین اینگونه نیست قیمت های پایین تری دارد و نسخه مادام العمر هم دارند قیمت دایرکت ادمین:

دوره های شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، امنیت، نفوذ و ... با برترین های ایران
وب سایت توسینسو

نسخه کلود دایرکت ادمین

وب سایت توسینسو

قیمت سی پنل

وب سایت توسینسو

یکی دیگه از مزیت های این کنترل پنل در زمانی که من این نوشته رو مینویسم این هست که هنوز تحریم نکرده ایران رو و خوب یک مزیت هست .دایرکت ادمین بروی توزیع های لینوکسی بر پایه ردهت مثل سنت او اس و ردهت انترپرایز نصب میشه که خوب باز هم مزیت هست برای دیدن دموی این پنل به این لینکبرید و برای یوزر ادمین از demo__admin و پسورد demo استفاده کنید برای یوزر نماینده از demo__reseller و پسورد demo استفاده کنید. برای یوزر مشتری از demo_user و پسورد demo استفاده کنید اینهم محیط دایرکت ادمین یوزر ادمین

وب سایت توسینسو

محیط ریسلر(نماینده)

وب سایت توسینسو

محیط مشتری

وب سایت توسینسو

فربد رستم صولت
فربد رستم صولت

فربد رستم صولت شبکه های مایکروسافتی ، مجازی سازی ، هاستینگ ، ویپ ، میکروتیک ، برنامه نویس زبان G ،برنامه نویس سخت افزار های صنعتی و غیر صنعتی طراح و سازنده و برنامه نویس روبات های صنعتی و غیر صنعتی ، پرنده و زمینی و همچنین علاقمند به ارتباط تمام اشیا به یکدیگر هستم همون iot. بدلیل تازه کار بودن سوابق زیادی ندارم از کلاس چهارم ابتدایی وارد حوضه IT شدم و تا الان این ادامه داشته و خواهد داشت.

نظرات